sobota, 6 września 2014

Weekend 6-7 Września

Jutro wieczorem ciekawy (mam nadzieję :) ) i dłuższy wpis o aktualnej sytuacji na EUR/CHF. Jak wyglądała i może wyglądać interwencja Banku Szwajcarii ? Czy pozycja długa z SL na 1,1990 to "inwestycja życia" ? Odpowiedź na te i inne pytania związane z tą parą jeszcze przed Poniedziałkiem. Jeżeli macie jakieś pytania właśnie odnośnie sytuacji na EUR/CHF i tego co może się stać jeżeli cena spadnie do "podłogi" SNB na poziomie 1.20 to wrzucajcie je w komentarzach a ja odpowiedzi na nie wrzucę w dłuższym tekście o tej parze.

Ja tymczasem uciekam na kawalerski do Ostrawy i życzę Wam udanego weekendu !

2 komentarze:

  1. Ciężko to nazwać inwestycją życia, faktycznie rynek lubi lokować pieniądze w "bezpiecznej przystani" jednak biorą pod uwagę obronę 1,20 przez bank szwajcarski jest to mało atrakcyjne. Zakładam że będzie mała zmienność na walucie. Nie sądzę też, że ci co kupią pozycje długie, będą oczekiwać dużych wybić w górę za sprawa interwencji banku. Jeśli bank centralny mówi że broni to rynek nie będzie z nim zadzierać, bo nie ma szans, wiec czy na tym będzie duża płynność? Jestem też przekonany, że jeśli cały rynek będzie grać pozycje długie, to znajdą się tacy na rynku którzy będą chcieli posprzątać nasze SL na 1,990. To jest zbyt proste i zbyt piękne. Pepik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałem na myśli 1,1990 (sorki za błąd). Pepik

      Usuń