piątek, 26 września 2014

Piątek 26 Września // Aktualizacja 18:00

W piątek poznamy dane dotyczące PKB Stanów Zjednoczonych za 2gi kwartał, będzie to odczyt finalny a więc trzeci odczyt dla tego samego okresu czasu a co z tym idzie publikacja która nie powinna namieszać zbyt wiele.

Życzę Wam wszystkim udanego weekendu a w przyszłym tygodniu na 99,99% ruszamy z Fx - Zone :)

Aktualizacja 18:00

GBP/USD (H4)



GBP/USD łamie wspomniane wcześniej wsparcie na poziomie 1,628, to powinno być sygnałem do dalszych spadków w kierunku 1,62 - 1,622 oraz niżej jeżeli trend zostanie zachowany. Najbliższe opory to złamany wczęsniej poziom 1,628 oraz czerwona średnia i linia trendu spadkowego z wykresu dziennego obie w okolicy poziomu 1,63

Aktualizacja 14:00

GBP/USD (H4) 

Funt nadal pozostaje pod presją lecz w wąskim ograniczeniu pomiędzy 1,628 oraz 1,633-4. Poziom 1,628 stanowi istotne wsparcie jako górne ograniczenie tej pary z poprzednich tygodni i dopiero jego przebicie oraz zejście poniżej 200 okresowej średniej na wykresie H4 powinno dać wyraźniejszy sygnał do sprzedaży. W tej chwili nadal prawdopodobne wydaje się odbicie w górę przed dalszymi spadkami, jednak to scenariusz spadkowy pozostaje tym który na tą chwilę warto rozgrywać.

EUR/USD (H1)

Euro odbiło wczoraj od poziomu 1,27 i aktualnie znajduje się niemal idealna na istotnym wsparciu przy 1,275. Również świeca dzienna zamknęła się w okolice tego poziomu i nadal nie można wykluczyć popytowej reakcji na ten właśnie poziom. Wczorajszy spadek poniżej 1,27 to z pewnością wypadkowa dużej ilości zleceń Stop loss ustawionych tuż poniżej poziomu 1,275 co przy jego przebiciu dało reakcję podażową 50-60 pipsów niżej. Dla dalszego rozwoju sytuacji na parze EUR/USD istotne będzie z pewnością to jak zakończymy aktualny tydzień i czy piątkowe zamknięcie będzie poniżej poziomu 1,275 czy też powyżej.

8 komentarzy:

  1. bez nadziei, ze będzie gruba korekta, raczej bedzie konsolidacja lekka i kolejny spadek na 1,2660.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak tak jak napisałem wcześniej była mała konsolidacja i wybicie dołem z nowym minimum na 1,2678

      Usuń
  2. Co sądzicie na temat JPY ?
    czuję że w najbliższym czasie będzie korekta rzędu 150-200 pipsów.
    podobnie było dla usd/jpy przy 103.
    Nie mógł wyjść ponad 103 więc spadło do 101.6 i później wystrzelilo w górę.
    Leon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 103 to był poziom trochę inny, tam było to mimo wszystko blisko poziomów długotrwałej konsolidacji. Na tą chwilę mamy nową konsolidację pomiędzy 108,3 i 109,3 i to pewnie jej wybicie wskaże kierunek na najbliższe dni

      Usuń
  3. Witam, Panowie proszę o komentarz do GBP/USD oraz AUD/USD.
    Czy grać na wzmocnienie dolara??

    bOnO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście gram GBP/USD dzisiaj short po 1,6323. Wczoraj podawałem sygnał graj short przy 1,63 ale zamknąłem pozycję na minimalnej stracie i dziś odkupiłem wyżej. Pepik

      Usuń
  4. Podsumowując wczorajsze sygnały które podałem to jeśli ktoś je trzymał i dzisiaj zamknął to pewnie na sporym zysku. Nawet nieszczęsne GBP/JPY dzisiaj rano można było zamknąć na delikatnym plusie. Czy ktoś z Wa grał grubo te pozycje?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja grałem ale zamknąłem rano bo dzis cały dzien zajęty a szkoda :-) także wiecej sygnałów prosimy xD

    OdpowiedzUsuń