środa, 22 stycznia 2014

Podsumowanie 22.01.2014 Aktualizacja 20:20


Dzisiaj prawie bez gry, kilka mniejszych pozycji więc wynik bez rewelacji, ważne że do przodu.
Cieszy ponownie prawie idealne oszacowanie zjazdu na Eur/Usd do 1,354 ;) Szkoda, że większy sell limit został muśnięty i nie zrealizowany o 0,3 pipsa..
Wynik w pipsach + 50 ~

W zakładce "Materiału edukacyjne" mój tekst na temat publikowanego jutro wskaźnika PMI ~

W jutrzejszym wydaniu dziennika "Parkiet" mała niespodzianka :)

Jutro prawdopodobnie całkowicie odpuszczam trading i jakiekolwiek wykresy i ewentualne wejścia wrzucę dopiero wieczorem z uwagi na wyjazd do Wrocławia z samego rana.


                                                             Aktualizacja 6:54



Na dzień dobry jedno wejście, Usd/Jpy pozycja długa z 104,35
Buy limit przy 104,06 Tp dla obu wejść 104,7 /// Sl. 103,7

wykres M15



Niestesty nie codziennie można spać do 12 :)


Aktualizacja 13:00

Wywiadu w Parkiecie wkleić nie mogę ze względu na prawa autorskie także jeżeli ktoś miał okazję przeczytać to jestem ciekawy Waszych reakcji (to tak naprawdę dosyć skrócona wersja prawie półtora godzinnej rozmowy z Panem Piotrem) 


Dzisiaj wejścia oparte na wcześniejszych analizach, z większym stopem ale też i target to kilkadziesiąt pipsów, później wrzucę jakieś wykresy, aktualnie biuro od rana wyglądało tak :)


Eur/Usd

Wykres H1

Pozycja krótka ze średnią ceną 1,3634. Bez limitów wyżej na tą chwilę.

Aktualizacja 13:53

Usd/Jpy znajduje się tuż nad poziomem 104,0 i tutaj ciekawa informacja z TalkingForex ~ 

Aktualizacja 20:20

Po dzisiejszym złamaniu zasad i grze mino tego że z uwagi na plan dnia nie miało to żadnego sensu jutro wolne, później postaram się jakoś podsumować dzisiejsze wejścia

3 komentarze:

  1. Parkiet kupiony ;) zaraz się biorę za czytanie wywiadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. również kupiłem i przyznam, że wywiad pierwsza klasa:) super, gratuluje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wuza ,hm... co napisać. Takie dni też muszą być niestety. Faktem jest że kilka zasad złamałeś ale właśnie to ,paradoksalnie powinno skłonić cię do pracy nad wyeliminowaniem słabych punktów. Jesteś pasjonatem forexu, może właśnie ta pasja ci szkodzi. Mówiąc wprost, poświęć więcej czasu na odpoczynek,nie patrz na wykresy 16 godzin dziennie. Ogranicz się do 8-10 tak jak mówisz to w wywiadzie dla "Parkietu". Mam wrażenie że za bardzo "chcesz" , że za bardzo" na siłę " wchodzisz do gry. Śledzę twój dziennik w navi na bieżąco zarówno część pierwszą jaki i drugą. Nie wiem ale mam wrażenie jakbyś zatracił realizm. Ale będzie dobrze, bo musi. Mam nadzieję że nie uraziłem cię tym wpisem i mam nadzieją że się mylę. Życzę ci jak najlepiej, bo jesteś dobry w tym co robisz,bo lubisz to, bo jesteś otwarty na pomoc innym, no i bo jesteś z Opola tak jak ja ;) Pozdrawiam i bez załamki.

    OdpowiedzUsuń