wtorek, 7 października 2014

Wtorek 7 Października // Aktualizacja 12:45

Po wczorajszej przecenie na rynku Dolara Amerykańskiego wydaje się, że mamy szansę na powrót do umocnienia się amerykańskiej waluty w kolejnych dniach tygodnia. 

Aktualizacja 12:45

USD/JPY (H1)

USD/JPY po wczorajszych spadkach daje kolejną szanse na odbicie od starej strefy popytu przy 108,4-5. Pierwszy cel dla odbicia to poziomy 109 oraz 109,2-3. Jeżeli środowy FOMC nie rozczaruje to nadal poziomy powyżej 110 wydaję się najbliższym celem dla pary USD/JPY


EUR/USD (H1)


Euro traci po wczorajszym rajdzie w kierunku poziomu 1,267 - 1,27. Strefa podaży na tym poziomie powstrzymała dalsze wzrosty na tą chwilę realny wydaje się powrót w okolicę dwóch zielonych linii na wykresie przy 1,257-9. Jutrzejsze posiedzenie FOMC może być kolejnym sygnałem do kontynuacji umocnienia się Dolara Amerykańskiego.

11 komentarzy:

  1. Kurs Eur/Usd po nieudanym teście poziomu 1,2660, skierował się na południe i zaliczył wsparcie na 1,2583. To oznacza że jeśli popyt nie da rady wyjść powyżej 1,2608, zaliczymy spadki w okolice 1,2565-84.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł i co dalej? Znów rajd ?
    Leon

    OdpowiedzUsuń
  3. jak utrzyma się powyżej 1,2608 na stałe to będzie atak na 1,2660.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie jesteśmy blisko strefy 1,2660 na poziomie 1,2650: Leon grałeś długie pozycje powyżej 1,2608?

      Usuń
  4. Krótka na 1,26300 i zanim sie zorientowalem to juz bylem w plecy.
    Wczoraj mnie dojechali i jak na złość wykres tylko dotknął SL i przez noc powrót w dół. Tak samo miałem na Aud/Usd ledwo dotknęło.
    Leon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1,2630? a co to za poziom że zagrałeś? kupiłeś w środku pomiędzy 1,2584 a 1,2660? Dziwny zakup ale nie ma co się martwić shorty na Eur/Usd wcześniej czy później wyjdą na plus :) gorzej z długimi tu trzeba się pilnować:) ps mogłeś wczoraj wieczorem zagrać shorta do poziomu 1,2608, myślę że 45 pipsów byś ugrał. Wczoraj przez północą wszystko opisałem.

      Usuń
  5. Tez mam krótkie mam nadzieje ze wielkich rajdów nie bedzie bo bez sl ustawione :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pepik, cały czas się uczę. Na FX jestem parę miesięcy.
    Zakładam, że wszystkie moje porażki to wynik braku wiedzy i znajomości Fx'a. Dodatkowo nie zawsze mam możliwość wejścia (praca), więc jak już jestem to kupuje/sprzedaje.
    W poprzednim tygodniu nie mogłem połączyć się a nie zdążylem ustawić SL (awaria serwera mobilnego) i jak wróciłem do domu to ....w plecy (2 tygodnie powolnego wychodzenia z dołka i wystarczył jeden dzień, by wszystko ....o)
    Leon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nikogo nie oceniam, tylko staram się pomóc. Jak ruszy nowa strona, to z pewnością będzie łatwiej nam wszystkim. Ja ze swojej strony dołożę wszelkich starań, żeby każdy z nas miał coś dla siebie;) (chociaż czas mnie mocno ogranicza).

      Usuń
  7. 31 year-old Health Coach I Rollin Jesteco, hailing from Victoria enjoys watching movies like Melancholia and Rugby. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Fox. moja ocena znajduje sie tutaj

    OdpowiedzUsuń