piątek, 7 marca 2014

Idzie nowe ;)

Po raz kolejny chciałbym przeprosic Was za ostatni brak aktualizacji bloga.. w dużej mieże związane było to z ofertą którą złożył mi Dom Maklerski ING i którą zdecydowałem się przyjąć.
Od środy 5 Marca jestem pracownikiem nowo powstałego działu zajmującego się rynkiem Forex.
W weekend i na początku przyszłego tygodnia postaram się wrzucić więcej szczegółów na temat tego jak po tych zmianach wyglądać będzie mój prywatny blog ale prawdopodbnie będą się tu ukazywać te same treści które publikuję w ramach analiza dla ING :) Dodatkowo na blogu ukazywać sie będa moje komentarze z poza godzin pracy.

Jeżeli ktoś chciałby zerknąć na to jak wygląda to aktualnie to zapraszam na :

http://www.ingsecurities.pl/618906909.xml

Pozdrawiam,
Tomasz Goljan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz