poniedziałek, 24 lutego 2014

Aktualna sytuacja


Ostatnio niestety mocno obijam się jeżeli chodzi o trading i analizy, ma to związek z pewnymi zmianami o których mam nadzieje będę mógł poinformować już na dniach, od jutra postaram się wrzucać na bieżąco spojrzenie chociaż na 1-2 pary co rano/wieczór.

Aktualnie otwarte mam tylko i wyłącznie pozycje długie na USD/PLN bez nowych wejść. Także nie bardzo jest o czym pisać.

Kusi wejście w krótką na AUD/USD ale może warto zaczekać na 90,7 gdzie mamy silną strefę podaży..


GBP/USD tu jest bardzo ciekawie..



Tak jak pisałem na FF w piątek, warto było kasować profity jeżeli ktoś miał krótkie przy 1,662-3, liczyłem na większe odbicie dzisiaj i ewentualne wejścia w S z okolic 1,67 ale mam nieodparte wrażenie, że na tej parze możemy zobaczyć jeszcze nowe szczyt zanim zacznie się konkretny ruch w dół.



Nadal znajdujemy się w kanale, jeżeli możemy go tak nazwać, spadkowym. Tak długo jak cena będzie poniżej 1,673-5 szukałbym wejść z pozycje krótkie. W dłuższym terminie jestem zdecydowanie nastawiony na spadki na GBP/USD ale bez nowego szczytu i jazdy po stopach może to rzeczywiście byłoby zbyt oczywiste zagranie.


Natomiast daily na GBP/USD zaczyna wyglądać mocno w kierunku kontynuacji jazdy w górę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz